dannywijnholt.reismee.nl

Australië deel 2

Heyy,,

Nij mijn vorige blog was ik gebleven bij Byron Bay. Hier heb ik samen met mijn nieuwe vriend Chris 3 dagen overnacht. Het is een zeer toeristische plaatjes aan de oceaan met heel veel surfers. Wel vreemd om te horen was, dat een week eerder een surfer was vermoord door een haai. Maar goed, wij zijn niet zo diep de oceaan in gegaan, dus verder geen zorgen hierover. Byron bay heeft een zeer mooie wandelroute naar haar vuurtoren, die we in een dag hebben gelopen. S'avonds hebben we gezllig wat gedronken in een kroeg en veel over voetbal gepraat. Wat natuurlijk altijd leuk is. Chris is een groot Newcastle United supporter en gaat naar iedere thuis en uitwedstrijd. Grappig om te horen was dat Janmaat op dit moment de beste speler van Newcastle United is. De volgende dag hebben we een fiets meekregen van het hostel en zijn we naar een ander plaatje gefiets, heerlijk ritje met volop zon. De dag erna ging Chris naar Noosa, omdat de dag erop zijn werkweek weer begon. Ik ben in mijn eentje naar Surfers Paradise gegaan. Super drukke stad met veel restaurants, wolkenkrabbers en marktjes. Heb me hier prima vermaakt en heb zelfs het hoogste gebouw van de stad beklommen. Ze hadden een soort trap gevestigd bovenop het superhoge gebouw. Nadat ik in een superveilig pak was gehesen heb ik deze trap beklommen en enorm genoten van het uitzicht.

Mijn laatste dagen in Australie waren in Brisbane, maar doordat het 3 dagen lang regende heb ik hier niet veel kunnen doen. De laatste avond was ik van plan de rugby match tussen Nieuw-Zeeland en Australie te bezoeken, maar helaas was dit door het slechte weer ook afgelast.

Ondertussen ben ik in Bali en wacht ik Tom morgen op, op het vliegveld :).

Groetjes..

Reacties

Reacties

Karin

Op facebook heb ik een keer een foto voorbij zien komen van jou in dat klimpak. Zag er inderdaad vrij hoog uit :)

Veel plezier samen met Tom! :-D

Gerry

Al weer een mooi verhaal Danny. Geweldig wat jij allemaal meemaakt. enne....Tom is onderweg; heb ik uit betrouwbare bron vernomen... Veel plezier met elkaar de komende weken!

Dolf

Mooi om te lezen dat je het daar naar je zin hebt. Veel plezier met Tom in Australië.

groeten uut Banthum

Rolinda

Hoi Danny,
Wat een mooie verhalen en foto's. Echt superleuk om zo op de hoogte te blijven en te zien en lezen hoe jij je vermaakt daar.
Heel veel plezier samen met je broertje Tom. En vooral blijven genieten jongens

Sanne

Volgens mij heb je het nog steeds erg naar je zin. Gaaf hoor zo'n reis!! Het zal vast fijn zijn om nu een tijdje met Tom rond te reizen. Geniet er van! Leuk om te lezen wat je doet en dat het je zo goed bevalt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!